niedziela, 2 września 2012

Strój galowy ; D

Witam, witam.
Tak więc nadszedł ostatni dzień tych wakacji.
Muszę przyznać ze nawet się z tego powodu cieszę ; D
Zaczną się kartkówki, sprawdziany i odpytywania,
ale z drugiej strony będą przypały, fajni ludzie, nowe przygody, wycieczki, nowe znajomości itd.
A w roku szkolnym będą dni wolne, ferie... więc tez się odpocznie : )
Będzie fajnie... a za 10 miesięcy przywitamy nowe wakacje.

Jestem pewna ze wiele z was nie ma pojęcia w co się ubierze na rozpoczęcie roku.
Sama tez jestem jeszcze nie zdecydowana.
Poszperałam w Googlach i znalazłam parę inspiracji.
Może i wam się przydadzą ? :

Ten strój jest cudny, jednak w mojej szkole mogli by się trochę przyczepić : )



Tutaj najbardziej podoba mi się strój Emmy Watson i Vanessy.


Wieczorem postaram się dodać jeszcze swoje zdjęcia w stroju galowym : )

2 komentarze:

  1. Fajne te inspiracje :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły na świetny look. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥