poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Konkurs !

Hej : )

Więc dzisiaj zaczynamy konkurs !
Więc..
Postanowiłam ze nagroda będzie jedna. :



Osoba która wygra otrzyma :
- Eye-Liner firmy Avon
- Niebieski lakier do paznokci firmy Wonder Nails
- Spray do ciała truskawkowy Avon
- Jedwab do włosów Pro Vit
- żel do ciała Sense Garden of Eden Avon
- żel do ciała Sense Vintage Glamour Avon
- Korektor do lakieru do paznokci bezacetonowy
- Pomadka Kiss me Avon
- Otwierane lusterko
+ Niespodzianka z Avon : )

Wszystkie kosmetyki są nowe, nie używanie. Rzeczy z Avon przyszły do mnie wczoraj więc pomyślałam  ze mogą pójść jako nagroda w konkursie : )

Aby wziąć udział w konkursie trzeba :
- Pod tym postem dodać komentarz : Biorę udział
- Dodać mnie do osób obserwowanych i w komentarzu napisać : dodałam
- Podać swój adres e-mail
- Na swoim blogu napisać post z informacją o konkursie z linkiem do niego ( nie obowiązkowe ale wtedy do konkursu zapisani jesteście dwa razy, więc szanse na wygraną są podwojone ) i w komentarzu podać link do postu z informacją.

Konkurs odbędzie się na zasadzie losowania. Spełniając ostatni z punktów zapisani jesteście dwa razy więc macie dwa razy większe szanse ale nie jest to obowiązkowe.

Konkurs zakończy się dnia 29 września, nie podaję jeszcze dokładnej godziny ale odbędzie się to ok. 19.00/20.00

Wszystkim biorącym udział  życzę powodzenia ! : )

4 komentarze:

  1. Biorę udział ♥
    obserwuję jako optymistka.
    wymarzony_swiat@wp.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :)
    dodałam do obserwowanych :)
    andziulka207@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału, ale pozostałym życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥