wtorek, 17 lipca 2012

Powrót ; D

Heej wam : D
Długo się zbierałam do napisania tego posta ale wreszcie mi się udało : )
Już wróciłam z nad morza, i było przewspaniale !
Ośrodek był w ustroniu Morskim ale była oczywiście wycieczka do Kołobrzegu ; ]
Mam już dość dużo zdjęć ale to nadal nie wszystkie. : )
Szkoda ze to się tak szybko skończyło, 
na pewno za wszystkimi będę tęskniła ale żyje nadzieją ze spotkamy się wszyscy za rok : ]

A teraz zdjęcia ; D

Syrenka z piasku < 3

Altanka Miłości w Kołobrzegu

Nasze dwie grupy : )

Z Mariką ; *

Nasz makijaż zombie na jedną z dyskotek ; D

Pomnik zaślubin z morzem w Kołobrzegu.. pomyślałam pod nim życzenie, fajnie jak by się spełniło xD

I to chyba na razie tyle ; D
Więc Baay ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥