wtorek, 26 czerwca 2012

Ruth Montgomery - Świat który na nadejść


Hej wam : *
Wczoraj nie pisałam juz posta poniewaz nie miałam o czym pisac.
A co dentysty to było tak:
Wczoraj miałam wizytę na 16.20 i poszłam
Dentystka obejrzała moje zęby 
i powiedziała ze ten który chciałam zrobic jak najszybciej będzie leczony kanałowo.
Ja wpadłam w panikę bo podobno najgorsze leczenie ; <
Wybiegłam z gabinetu i wgle.. haha xD
Poszłam dzisiaj i na całe szczęście okazał się ze da się go wyleczyc innym sposobem.
Dostałam znieczulenie i było git : D
Tylko teraz boli : <
Ale to przezyje jakoś : )

Przeczytałam tez świetną ksiązkę 
Ruth Montgomery - Świat który ma nadejść Przepowiednie na XXI wiek.
Jest bardzo fajna ; ]
Polecam ! : )





A teraz spadam : )
Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥