niedziela, 24 czerwca 2012

Powrót ! : ]


Heej ; *

Chciałam was baardzo przeprosic za to ze nie wchodziłam na bloga przez tak długi czas.
Ale dzięki temu mam pewnosc ze zdam : )
Od teraz będę starał się dodawac posty, kiedy tylko będę mogła.

Na razie jest pozytywnie.. 
Wakacje zaczynają się juz za 5 dni ;D
I będzie 2 miesiące spokoju od szkoły, zadan domowych, sprawdzianów itd. : D
Jedyne co w tym momencie psuje mi humor to fakt ze idę jutro do dentysty. 

I będę miała byc moze leczenie kanałowe.. wrr. Nie lubię tego : (




Wczoraj był raj rowerowy na którym byłam z Pauliną : )

Jechaliśmy do Jezierzan ;d
Pierwsze co się stało po przyjechaniu na miejsce to po mimo zakazu wskoczenie do wody

nie przejmując się nawet ubraniem : )



A dzisiaj chyba wybiorę się na spływ samoróbek ; ]




Pozniej jeszcze napisze : )
Bay ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥