sobota, 28 stycznia 2012

Już prawie koniec ferii ;(

Hej ! :*
No niestety na dolnym śląsku jak i na województwie opolskim, mazowieckim i zachodniopomorskim
ferie dobiegają końca, już jutro ostatni dzień ;(
I jeszcze na dodatek dopiero dzisiaj dowiedziałam się od Żanety
że w poniedziałek omawiamy lekturę ;/
nawet jeszcze jej czytać nie zaczęłam
pff... nowe półrocze zacznie się od jedynek
No trudnooo. ; ]
W poniedziałek lekcje zaczynamy od dwóch basenów
a ja z Adą i Magdą nie mamy zamiaru na nie iść xD
Przynajmniej pośpię do 9.00 :D
Teraz tylko czekać do 5 kwietnia i 5 dni wolnych.
______________________________________________

Znalazłam w googlach świetne pierścionki :


Strasznie mi się podobają, zwłaszcza ten ostatni <3
Noom, to tyle. Baay ! < 3 ;**

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz ♥