niedziela, 25 grudnia 2011

HueHue

Hej ! < 3
Wczoraj, na pasterkę o 0.00 z Anią i Sandrą.
Później na miasto.
Do domu o 2.00 Na chwile na nk... i spać xD
Dopiero wstałam i od razu obudziłam Anie ;P
HueHue ;D
Faajnie było

-----------------------------------

Parę faktów o mnie :

Imię : Joanna
Nazwisko : Po tacie
Wiek : Co raku się zmienia
Miejsce zamieszkania : Legnica
Ulubiony Kolor : Niebieski, Fioletowy, Czarny i Różowy
Ulubiona pora roku : Lato
Znak zodiaku : Wodnik
Kolor włosów : Ciemny blond
Kolor oczu : niebieskie
Moje najsy too :


Ada;*

 Ania;*


Hmm... i to by chyba było na tyle <3
Baay :*:*

4 komentarze:

  1. Ja za to wczoraj spędziłam wieczór w gronie rodzinnym :).
    Nie poszłam na pasterkę. Za to oglądnęłam film :).

    Wesołych świąt! :)
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    + Obserwujemy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    + Zapraszam na mojego bloga którego zaczełam dopiero prowadzić! http://neverrrr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt! :)
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥